Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ursulina | użytkownik

imię i nazwiskoUla J adres zarejestrowany10.07.2006 @10:56:19 ostatnio na stronie12.09.2015 @21:28:59



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.variart.org.pl/www.art.pl
digarty49 komentarze482 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~surrrealistyczna    22.09.2007 @10:40:54
nie ma za co.
~paaaulina    19.09.2007 @18:05:01
dzięki
_______
~bja    16.09.2007 @21:08:42
dzięki, dzięki, dzięki, dzięki, dzięki... :P
_______
We both may share the hope in hearing,
That we're not just spirits disappearing...
~Maaary    06.09.2007 @15:55:22
świetne malarstwo!
pzdr
~Haidi    12.06.2007 @19:20:18
dziękuje ślicznie
~mundaya    18.05.2007 @13:10:26
dzięki
~maga89    21.03.2007 @11:43:09
Poobserwuję
Bardzo podoba mi się twoja odważna kreska. Patrząc na twoje dzieła czuję, że wkładasz w nie wiele serca i uczucia...Takie mam wrażenie.
Oby tak dalej.
Pozdrawiam serdecznie
_______
"It's too late to be grateful
It's too late to be late again
It's too late to be hateful..."
^UzA    27.02.2007 @11:01:06
dzieki
_______
bloodstreamruns
~Haidi    25.02.2007 @19:45:06
dziękuje
~reSpo    11.02.2007 @19:46:14

~feome    09.02.2007 @22:21:27
witaj-rowerek sie spodobał mi tez sie podobał był sawieckiej produkcji dzięki
_______
tandeta pływa wierzchem a sztuka na dnie
~garbaczewska    09.02.2007 @21:55:38
pozostaje mi nic innego jak również złożyć wyrazy dziękczynienia
; )
pozdrawiam.
~garbaczewska    09.02.2007 @21:48:54
cała przyjemność po mojej stronie
; )
~mietaWczekoladzie    09.02.2007 @21:46:27
prosz

dzikuje
_______
telefonik
~also    03.02.2007 @10:56:21
dziekuje
~also    02.02.2007 @21:46:14
hyh tej panny juz nie ma ze man na roku a ja tym semestrem zakonczylem rysunek odrecznychyba ze bede chodizl do roku nizej tak sobie porysowac sa tam 2 calkiem niezle panny:P
~also    02.02.2007 @21:43:35
koło fajnej panny rysowalem weic cierpliwosc mialem:P
~Haidi    29.01.2007 @21:55:11
dzięki śliczne wiem wiem że musze w większości sama pracować nad swoim talentem i zrobie wszystko aby jak najlepiej mi to wychodziło dzięki śliczne za rade i pozdrawiam
~Haidi    29.01.2007 @21:32:24
dzięki wielkie
~reSpo    27.01.2007 @00:42:17
haha a nie daleko mnie jest miejscowość , która nazywa się urszulin haha
-asa    26.01.2007 @15:12:51
dzieki
~reSpo    25.01.2007 @00:44:38
i zdolna
~reSpo    25.01.2007 @00:44:24
ładna dziewczyna z Ciebie
~mihalskii    21.01.2007 @15:08:01
poczuj sie obserwowana
_______
wszyscy chłopcy jeżdżą na damkach.
-asa    20.01.2007 @16:39:43
dziekuje
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt